skriva en skvätt till


jaha då har snart torsdagen gått åå då, och mye har jag fått gjort åå, pluggade en skvätt innan skolan och handledningen, sen hämtade jag upp *honom* sen till skäveland kaffe och hämtade hem mamma, sen körde jag hem *honom* och sen har jag pluggat 9 a4 papper, har jag knåpat ihop i dag, satans vad jag är duktig iaf vad det gäller pluggandet, men den tråkiga saken i det hela är att jag inte ens gjort halva examinationsarbetet, inte enligt mig sj då, haha

Så nu har jag precis duschat och talat i luren med *honom* weho så nu sitter jag i sängen och ska börja renskriva arbetet så det inte blir så galet mye sen när det väl är dax för det.

jaha livet leker som tusan just nu, och jag mår som en kung,, utan någon vidare anledning,, allt bara flyter på, precis allt, haha,, jag får det jag  behöver :P höhöhö..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0