söndag igen


Veckorna bara rusar i väg, man hinner knappt med, haha. jaha bästa tetta tycker att vi ska ut på äventyr i kväll. så vi får hur det bli med det. Och nu sitter jag i soffan och dricker kaffe och kikar tv och talar på msn, hää ää fint de kan jag lova.

Ååå härligt i mån är det måndag jisses så skönt då är det vardag igen, hatar heljer med tanke på att i den här skit staden händer det inte speciellt mye, och inte i någon annan stad heller, så det är tur man har vänner som vill kika film en lördag kväll :D Hellre massa film och mys med en vän, än ut på krogen och dricka mig full så jag knappt kommer ihåg vart jag vaa eller vad som hände. haha

Nej nu blire att hämta mer kaffe och sen kika en skvätt tv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0