Tisdag igen


Då har jag precis kommit hem från mitt lilla äventyr, jisses det var ett braa äventyr, som alla andra gånger.. Vi låg i soffan och kikade på ett av Usas hårdaste insatsstyrkor, jisses det är spännanade. tusan vi somnade på soffan, haha och jag vaknade vid tre av att hela kroppen hade domnat typ, haha, så då vart det sängen.

Bra morgon fick jag :D kaffe och grejjer, hihi. sen va vi på stan och donade lite och nu är jag hemma och ska pula ihop examinationen och sen har jag en del andra saker att fixa i dag åå =)

Jaaa sen nu talade jag precis med pappa och han är på väg hit åå, tjoo vad kul har inte träffat han på länge juh, så det ska bli skita kul. Ååå vi kanske ska ut på lite äventyr han och jag. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0