aaaahojj D:


Jaa då har jag haft en låååångt samtal med en vänmsn, allt från att ta livet av sig, till att bädda rent i sängen till känslor och otrohet. Haha har nog talat om allt mellan himmel och jord, jag har talat om vad jag känner för den bästa killen i världen, och att jag aldrig någonsin skulle kunna vara otrogen och aa vete gudarna allt vad jag skrev, haha. Men som sagt allt är ju sant.

Jaha nu är till och med Johan falk filmen slut. :( skit oxå, vad ska man nu göra. Hm ää blir välle att sappa runt bland kanalerna för att titta på någe skit som jag i vanliga fall inte skulle titta på, bara för att det inte finns någe annat bra att titta på. höhöhö

Say - what what what what =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0