älskade


Saknade efter dig min älskade vän bara växer det gör så fruktansvärt ont i mig när jag tänker på dig och alla galna minnen vi har tillsammans, och att jag inte såg nått, det får jag leva med, kommer aldrig få något bra svar på det.  jag saknar dig och dina bamse kramar. Tiden vi hade tillsammans alla galningar vad vi kunde skratta, du var ju en sån glad skit, och nu då, jag behöver dig,  jag behöver dina kramar. Jag vill ha någon att prata med, jag saknar tiden då du kunde ringa mitt i natten och bara *heeeej snygging vad gör du* eller att bara få vara i din närhet med alla dom andra i gänget, Det är inte alls samma sak nu, jag vill inte umgås med dom, du är ju inte där, det är bara jobbigt att umgås med dom och bara sitta och vänta på dig, men ingen kommer in stormandes genom dörren och frågar om det finns kaffe. Saknaden efter dig älskade vän den kommer aldrig någonsin försvinna den koimmer jag alltid bära med mig. Lika ditt stora leende som kunde få hela världen att lysa, jisses pojken det är galet. Varför skulle just du lämna mig/oss, det var ju för tidigt för dig, du hade ju så mycket kvar.

Du är den vackraste ängel
Älskar dig

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0