argsint av mig


Jag vet inte om det har och göra med att jag redan är smal eller vad fan det beror på men iaf.....

Det var då fan vad
världen ska vara fixerad vid att vara tråd smal och nu menar jag nästan anorexia smal, jag har läst så många bloggar, och alla verkar vilja gå ner i vikt och se ut som ett anorexia fall,

Den ena tjejen äter bara ett äpple per dag och springer som aldrig förr, den andra går på någe jävla jordgubbs pulver som sägs ska vara bra, och den tredje aa hon äter fan knappt nå alls.

vart är världen på väg,?!! Usch man blir bara irriterad över att tjejer inte kan vara nöjda med sig själva och vara stolt över att man är en skvätt mullig,
herre gud det är inte fint att vara  för smal, det ser inte äckligt ut men nästan, vissa kan se sjuka ut, finare med lite hull, och nått som kan hålla upp kläderna.

Men huvudsaken är att man är nöjd med sig själv absolut, men om världen inte var så jävla inrutade på att man skulle vara snuskigt  tråd smal snäppet till anorexia, så skulle inte så många tjejer bry sig över kroppens storlek.




Kommentarer
Postat av: Elina

Hu då va äckligt att se ut sådär :O

2010-01-11 @ 09:36:35
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0