Blott en dag


Sen dag ett sen jag började skolan den 17/8 har jag alltid haft låten *blott en dag* på hjärnan en arbetsskada kan man kalla det :D haha. Men mina klass kompisar har ju några gånger blire kanska less på det låten eftersom jag sjunger på den låten minst 1 gång om dagen i klassrummet. Haha.

Sen i dag när vi hade redovisning så efter det att en grupp var klara med sitt, så ville Camilla göra en skit kul grejj. Så hon slog på Blott en dag, haha det var så sjukt kul, till en början vart jag kanon glad. Men efter det att carola tagit den första tonen så brast allt, tårarna bara kom och det gick inte att stoppa det, så jag satt och grät och skrattade samtigt, Det var en skit bra grejj som Camilla gjorde i dag, Det var inte bara jag som fick tårar. Men på nått sätt så stärker det här mig nå så otroligt mycket.

Snälla kom hem nu jag behöver en stor varm kram från dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0