Examinationsarbetet


jag frågade min lärare tidigare i veckan hur mycket man skulle skriva på examinationen, och då svarade hon med - aaa men några sidor oh med det menade typ hon 2, 3 st, räker bra =) Och jag är inne på min fjärde sida nu, haha och det är en skvätts arbete kvar så innan jag är klar så har jag nog fått ner fem sidor iaf, Jag lägger ner tid på mina arbeten det ska vara så bra som det bara går att få det, då blir det de absolut bästa resultatet när man får tillbaka det =)

Men *egenansvar* ska det vara så sjukt galet svårt att få fram någe bra om det eller,, aaa men tydligen så ska det inte alltid flyta på när man pluggar, haha jösses, tur man har bra musik och kaffe breve sig som håller humöret uppe. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0