hemma igen


Hemma igen från Falun och föreläsningarna, det var inte så möe nytt man fick veta, det mesta hade vi redan läst om, men sen att förlora sitt barn var spännanade. Sen har jag och tre tjejer yrat runt på stan i falun, och letat efter ett ställe att käka på, men det var fan inte det lättaste eller, haha. jisses. Sen var vi in på city gross och handlade lite braa skit. ojj ojj vad vi har härjaat i dag, men kul har det vart.

Och nu blire plugga plugga som en tok och dricka en satans massa kaffe =) Prov fredag, sen är äntligen den medicinska grundkursen slut. weho

Ojj min dröm i natt var så sjukt underbar igen, jisses jag var gravid, och fick tvilingar, ojj jag grät av lycka och jag grät när jag vaknade för att jag var den lyckligaste, och fick barn med den vackraste, allt var sjukt underbart, men sen när jag vaknat till liv och insåg att det bara var en dröm så vart det bara blääää


Mitt liv har förändrats brutalt sen jag träffade dig

det finns ingen som är så underbar som du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0