hemma igen


Hemma igen efter en hel galen kväll/natt i blge, haha jaa jag säger då det. =) Det var som jag trodde eller ville eller vad man nu ska säga, nästan steg blir i morgon, men det kommer bli så bra så =) Tur att bästa Elina vaa med i kväll utan henne ingenting, faaaan vad glad jag är över att jag har dig som vän gumman.

Jaha kl är 05:22 och jag sitter och glor runt på nätet och kikar tv. Men kanske borde sova en skvätt eller två då kanske om man ska orka med *det* i mån och sen ska jag med bästa Elina ut på äventyr, weho det kommer bli så galet bra.

Nej nu blire Natt Natt


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är glad att jag har dig som vän gumman <3

Vill aldrig förlora dig!

2010-01-31 @ 12:56:32
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0