jahapps


Då har man vart på apoteket och shoppat lite, hmm bra skit kanske kanske, sen har jag och mammi vart på volvo med brorsan bil, fint hää, dom hade då inga problem med att lösa det problemet eller *värma upp han*, haha, jisses. Och nu sitter jag med kaffe glaset breve mig fyllt med en tok massa kaffe.

Och nu blire plugg igen då, lika bra att köra på när man ändå har farten uppe, weho längtar till höst terminen nu, eller nej vill ha en skvätt sommar först, sommarn är nog räddad, *stholm* weho that's the way aha aha i like it =)

Sen i dag vid 4 ska jag i väg och göra nått som jag absolut inte vill, inte kul, men bra skit, faan, följ med och hålla handen, fjantig man är då, men men allt har ju sin förklaring.


Kommentarer
Postat av: camilla

SV: haha mjo när man väl börjar äre skönt som fasen :) dock är jag ganska trög i starten du vet ;) HAHA



ja absolut, när jag kan ta mig tid :) <3

2010-01-11 @ 12:04:47
URL: http://jaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0