jobbigt jobbigt


FAAAAAAAAN, vad jag tycker om dig min vän, det är så jobbigt att veta att du ska hem, måste du åka hem, vill att du ska vara kvar, usch hatar den här känslan, tårarna är min bästa vän. att få somna i dina armar och få vakna upp breve dig är så underbart härligt, känslan jag får av att se dig på morgonen är så sjukt härlig, tycker om hela dig, du är så sjukt underbar och bäst. Hoppas tiden går fort nu tills jag får träffa dig igen. Snälla stanna kvar om inte för evigt bara för en stund.

Jag vaknar brevid dig, stryker håret från din kind, 
Du är så vacker när du sover, du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar, du skapar värme inom mig,
Det finns inga tvivel, har aldrig ångrat en sekund,
jag har tyckt dig från första stund. Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig, för jag ska aldrig släppa dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0