Mördaren


Jisses så lyckat nyårs kvällen blev, hade skita kul, sen på natten drog jag, Martin,Ramberg,Rasmus och Jonas till Blge och käkade på donken,Fan vad kul jag hade. Så halv 5 vaa vi hemma och kunde lägga oss och sova, massa myyyys, och i går var det en seg dag, vi sov välle till 1 sen ner och käka lite och sen la vi oss soffan och gosa ihop oss och sov en skvätt till, sen var vi i säter hela kvällen =) Kul kväll blev det, sen hem duscha och sova.

Haha fy fan vilken natt usch, hel sjuk dröm *en stor tjock gubbe* stod vid sängen och tittade på oss och han var en mördare, så jag upp fort som fan ur sängen och in i garderoben och tände lampan faaan trodde hjärtat skulle hoppa ur på mig, obehaglig dröm, Tur Martin va med så jag kunde krypa närmare honom och somna i hans armar, haha, jaa vad ska man säga, skrämde nog fan skiten ur både han och mig i natt, fy fan så rädd jag vart.

Du är den underbaraste människan jag träffat och du är helt klart bäst min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0