Fredag


Och jag har precis duschat, hua villken jobbig dag det var på jobbet i dag, det första man får reda på när man kommer dit är att en söt sak dog i natt, :( Och sen va det varmt som tusan och sen har jag vart trötter. Usch det är drygt med fredagar vill jag lova, men nu äntligen helj jippie :D Och jag ska snart ta och få ihop lite saker för att sen bege mig mot nya mål med bästa Tettis, vi ska iväg till några söta galningar och grilla och bada, en mys fredag med fanta, haha, med andra ord blir vi nyktra :D fint hää =)

Ååå Äntligen är det lördag den 17/7 i morgon, som jag längtat, herrejösses så kul hää ska bli då, ojj ojj pappas och fruns årliga fest blir i mån, weho. Nice, hoppas bara pappa hittade mitt vin på bolaget nu då :D Nej nu blire en skvätt kaffe och sen dona innan tiden har gått ut. haha

Åå tycker om dig söthög, men snart jag får träffa dig weho, jippie,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0