onsdag morgon

Jaa då har jag bara tre dagar kvar till ledigt igen då, jisses vad veckorna går fort, men hää är skönt det åå =)

Men en sån kul grej, jag var i väg och badade med 4 underabara varelser igår kväll, först donken så dom fick käka sen lappen glass sen bada, och två av dom är ju för söta, hihi, förlovning, gifta sig, ojj här hänger man då rakt inte med eller, men gud så kul D: jippi, så nu väntar jag på min inbjudan till ett vackert bröllop D: Sen drog vi hem till mig och drack en massa kaffe, och då dök bästa Tettiråå upp och ville vaa med, skojjs :D

Sen när dom åkt hem så vare bara att göra sig klar för att lägga sig och söva, och nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och ska snart ta och bege mig mot falun..

Oo snart är det LÖRDAG åå så jag har längtat, kommer bli så sjukt kul, hela familjen på ett och samma lika ställe, och sen är det två nya pojkar med i skaran sen förra året :D Ååå så kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0