sikken dag


Usch i morse va hä segt att komma upp vill jag lova, jag ville bara stänga av luren dra täcket över huvet och somna om, men int faan gick hää eller. Sen när jag kom till jobbet så vart det kaffe och lite rapport om vad som hänt under natten, sen gick jag in på ett rum kollade så alla var mer eller mindre vakna och sen gick jag iväg och vaa kanske bort i högst 20 minuter och sen när jag kom tillbaka och skulle hjälpa en patiten så upptäcker jag att en an patienterna är död :( hua det var inte alls någon rolig dag, usch jag visste int vad jag skulle göra, läskigt vaa det. hua konstig känsla vart det, inte alls kul. Och sen har dagen bara gått så snuskigt segt, vart trött som en gnu, har ont i svansen och nacken som tusan så hää va då bara skönt att få gå hem i dag, Och nu har jag duschat, mm varmt vaa det åå, så galet skönt så :D jaaavisst.. Och nu sitter jag och väntar på att tettis ska bli klar hemma med sitt så vi kan dra iväg på lite skojj innan hää är dax att borsta tänderna och sova igen, hm tröök att man inte får så mye ledigt, men snart är det bara 3 veckor kvar, sen ska jag tillbaka till skolan igen, weho, längar, jaaavisst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0