Torsdag

Tosdag morgon jag sitter med mitt morgon kaffe, och har vart uppe och stökat i natt igen, hmm hatar att gå i sömnen och att dona runt, fan man blir helt slut av det, men jah skulle gifta mig i natt och mye bestyr vaa det, haha jaa herregud jaa.

Och nu sitter jag med mitt morgon kaffe och han sover så gott, fusk, jag vill oxå kunna vakna och sen bara somna om juh men nej nej bara att bege sig, och det är torsdag och det innebär att jag bara har två jobba dagar kvar sen är det fredag, weho, längtar ska bli skönt att få sova, ska nog vara chafför i morgon och sen på lördag ska jag vaa med dom bästa vännerna, myys. det ska bli så trevligt så.

Hoppas du hör av dig i morgon nu och säger, hejj emma kom och hämta en massa pengar, höhöhö, det skulle inte sitta fel eller, nej nej..

Nej nu dricka upp mitt kaffe och sen knata upp.

Du betyder så otroligt mye för mig så jag vet inte själv hur mye det är, du sätter fjärilar i magen på mig hela tiden, du är bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0