vilket krångel


På jobbet har vi på datorn en sida där man kan gå in och kolla lönen, och landstinget har nordea, och jag har swebank, och tydligen så har min lön från förra månade blivit utbetald, men inte sitter den på mitt konto eller, och inte har jag fått hem en avi heller, så i dag har jag spenderat en massa onödig tid på att prata med chefen, ringa min bank, ringa nordea kundservice, ringa tillbaka till min bank, ringa lönekontoret, jaa hejjååhåå, och ingen visste vart min lön var i för hörn, men sen slog det juh mig att jag har en sjukt goo tjej i närhet som jobbar på nordea, världens bästa Tettis så jag ringer till nordeas kundservice igen och ber dom koppla mig till tettis, eftersom hon inte svarar i sin lur på jobbet, och herre gud tettirå hon fixade ju till det där åt mig, nordea hade skicka ut en avi till mig men dom såg att pengarna inte var uthämtade så dom skulle skicka mig en ny avi, jaa men gud vad bra det är att ha en vän som jobbar på bank när det ska tää och krångla till sig på detta vis, haha.. Tack skruttan. <3

Och nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att tettiråå ska höra av sig, så man kan få lite mat i magen, är hungrig som en gnu :D höhöhö.

Och nu är då nästan hela veckan späckad med saker att göra,, I dag ska ja juh vara med tettiråå, i morgon ska jag och tettiråå åka och handla lite presenter, onsdag förhoppningsvis lugnt, torsdag samma lika, fredag ska ja åka till Borlänge för att möta upp tettiråå och jonteråå för att sen handla present till en vän, och sen kolla kläder, lördag blire att jag och tettiråå ska träffa en gammal vän vi inte sett på skit länge, och sen på kvällen blire utgång, söndag blire lugnt som bara tusan, jag hoppas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0