Äntligen torsdag

I går var det tänkt att jag skulle sova iaf minst till 10 i dag, men som vanligt så vaknade jag före kl, halv 9 vaknade jag och var super pigg, huaa jag ville sova mer men inte gick hää eller, =) haha. Jaha då sitter jag här med mitt kaffe och väntar på att klockan ska gå så klockan blir 11,30 :D weho, i dag är det min tur,jippie som jag längtat. :D Och sen när jag är klar med det så har många timmar gott, så då ere bara hem och packa och dona och vänta på att bästa Tettis ska komma förbi efter sitt lilla äventyr :D

Sen i morgon är det ju FREDAG weho då ska vi åka weho weho så kul, och vi fick två godingar till med oss på resan kan inte bli bättre, men det känns lite riskfyllt att överlåta till dom att köpa allt vin vi ska dricka, heejjååhåå, jag som ät så kräsen på viner, hahaha men nog blir häää bra. =) jaaavisst..

Ändrade planer, så fort jag är klar med mitt äventyr, så ska jag hem till bästa Ia och dricka kaffe :D

Jag tycker om dig så galet mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0