Måndag


Och det vart lunch med tettis i dag vi gjorde en egen *sallad* mmgott vare då allt vill jag lova. sen drog hon iväg på äventyr och jag va hemma och donade och stökade, sen kom tettis tillbaka för att käka lite mer sallad med mig och sen vart det en stor kaffe med mjölk från donken mmgott vare då allt vill jag lova. Sen har jag pratat med min älskade pappa 4 gånger i dag :D haha mye att tala om vill jag lova =)

Jaa då har då allt tankarna satt fart i skallen på mig, tusan jag fattar inte, jag saknar dig så sjukt mye, och jag vill haa dig tillbaka NU, kom tillbaka det är allt jag vill, allt jag begär är att du kommer tillbaka, om inte för evigt endast för en stund
.. Miss you <3

Nej nu blire musika en skvätt tää sen film och söööva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0