Onsdag


Jag valde Falun =) weho det känns då så galet bra vill jag lova. =) Och min lur går nog snart sönder helt jag tror, hmm skitans, men men jag kan ju iaf svara om när det ringer, haha, men sms nej nej, men och andra sidan är det skapligt skönt när man inte kan smsa och vara tillgänglig hela tiden =) Nångång vill man vara lite off oxå :D haha..

Jaha i dag händer kanske inte så mye då, jag kanske ska ut och trippa med mamma, men men vi får se vad som händer då, vet att jag ska upp på stan en skvätt =) Men en sak vet jag då allt, och det är att på fredag drar jag till Stockholm med dom bästa, och vi ska hälsa på den bästa, och vara där hela heljen =) weho, så nice hää ska bli =)

Åååhååå fick en inbjudan i går till sommarens bästa fest =) *Längtar* dom absolut bästa kommer vara med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0