Onsdag


Weho
min näst sista dag på praktiken, i morgon går jag dit för sista gången, weho gud så skönt hää ska bli, sen på fredag ska vi tillbaka till skolan sen har vi sommarlov :D höhöhö Men jag ska inte säga att praktiken inte var bra, för det har det absolut, personalen har vart super bra, iaf vissa  av dom =) haha. Och dom boende har vart hel mysiga D: Men ska bli så galet skönt att det är sista dagen i möön =)

Och i dag har vi setat ute hela dagen och druckit en massa kaffe, så jag har passat på att sola, sköööönt =)
Och när jag kom hem så la jag mig på trappen för att sola vidare =) Brun ska jag då vara :D

Snart är det bara en vecka kvar,, weho längtar som faaaaan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0