Sommarlov =)


Nu har jag äntligen sommarlov :D weho, jippie. =) Skönt som fan, Så i morse vaa jag och hämtade upp bästa Ia och sen drog vi till donken och köpte stor kaffe med mjölk, och sen till Säte campingen, och där fick vi alla en ros av lärarna och sen drack vi kaffe och talade och härjaaade runt, och sen spelade jag och 5 till vollybollOooo satans vad kul hää var då, det var absolut skit kul :D haha.. Sen hem och sätt sig på trappen med Ia och en till och hämta sig lite kaffe =) mmgott. Sen körde jag hem Ia och jag drog hem och laa mig på trappen och solade, mmmskönt som tusan vaa hää =) Och nu sitter jag hännä och kikar och musikar =) 

Ååå saknar dig jag.

Michael Jackson åå satans vilken röst han har, mmm =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0