Söndag och regn


Jag och Tetta drog till smedjebacken i går och hem till Jonte, och hade skit kul, vi var på markand, och vi var till Ludvika och käkade och vi kollade på jätte söta, håriga och stora tjurar =) en sån skulle man ha hemma i trädgården =) haha.. Sen drog vi tillbaka till Jonte och duschade och gjorde oss klara för att Öla satan, haha, nehe vi var så lugna och städade så :D Sen vart det en krogrunda åå med Jontes någe vänner =) Sen köpte vi mat och gick hem och laa oss =)

Sa du knulla,, hahaha dåre kommer och knackar på fönstret mitt i natten på morgonen och vill haa efterfest, haha jaa vilka vänner jonte har då :D hihi

Sen nu sitter jag här och har precis skickat i väg ett arbete till min lärare som jag totalt glömt bort =) haha eller glömt och glömt jag har nog bara vart för lat för att orka skriva de på datorn :D haha

Jahaa blire som  vi vill på fredag nu då, jaaa vi hoppas då på hääää =) Jaaavisst :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0