Tisdag


Och det måste vara sveriges kallaste dag, hua jag fryser som en galning, blåser och är kallt, brr. Så jag sitter här och musikar och dricker mitt kaffe =) mmgott. Och funderar på vad man skää ta och göra, hmm. Pratade med pappa för en stund sen och det vart int att träffa honom i dag, hmm data killarna har inte hört av sig än.. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och lägga mig i en skön ställning och läsa Topp Hälsa eller om jag till och med skulle ut och för bättre på min hälsa =) haha. Hmm vet inte vad som låter skönast.
Men jag vet då en sak och det är att min Beck maraton fortsätter i kväll =)

Det är så fruktansvärt tråkigt att vara tillbaka i verkligheten igen, jag hade då absolut inte haft någe emot att stanna i Stholms skogen en vecka till, att få spendera mer tid med dom bästa, Ååå vad skönt hää skulle haa vart vill jag lova =) jaaavisst :D  Men men det är bara att hålla tummarna på att vi snart är tillbaka i skogen igen, jag Tettis och pojkarna :D

Tycker om dig så mycket. Du är bäst min vän, glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: Albertebba

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-04-12 @ 13:08:28
URL: http://albertebba.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0