onsdag


Och ja har spenderat hela dagen med bästa Tettis, vi har vart på donken och käka, och där var de en kaffe åå  i vanlig ordning, sen drog vi hem till mig och laa oss på gräset och solade åå så skönt hää vaa, sen drog vi ner till lappens och käkade glass och köpte en skvätt kaffe från donken och satt och hade hää myys,, jaaavisst. Sen hem och umgås med mamma,bror, kusin, och hennes man, Ååå trevligt.. Sen dök hängpung oh Daniel upp så vi satt och snackade lite, sen drog vi ner till lappens för dom ville ha glass, sen hem och duscha och tala mer med folket och nu sitter jag här och ska till och sova, för i morgon ska jag upp tidigt och har en massa saker att göra :D

Det spelar ingen roll vad jag säger eller gör
.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0