Torsdag


Jaaa herre gud vad jag flänger runt, gick upp i morse för att säga hejjdå till min kusin och hennes man, sen upp i duschen till borlänge med min mamma och flänga runt som två nötter, och mitt i allt springande så sprang ja på ett par limegröna skor, så nu är dom i min ägo :D haha Sen hem, in på sysam, hem med mamma upp på stan in på bolaget, med tettis, hem med det jag inhandlade, hämta bilen, ut till pappa hjälpa honom och tala med honom, dricka lite kaffe, in till Avesta igen träffa några fåntrattar, käka sallad hem vaa med brorsan och  sitta  i soffan i 10 minuter och tar hää lungt, men nu ska grejja igen, och sen iväg med tettis och dona och grejja ååå, sen kan jag nog äntligen säga att jag är klar med dagens grejjer.. :D haha. men än ska vi inte ta ut någon glädje för hää, för vi har inte kommit iväg än :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0