Torsdag


Och idag har jag gjort min sista dag på praktiken,, weho, gud så galet skönt =) huaa inte min plats här i livet eller, nej nej, men nu är hää klart :D Sen när jag kom hem så vart det ut och forsätta med solandet =) gud så skönt hää är då :D Så i morgon ska vi till skolan eller iaf till säters camping en stund med klassen och haa avslutningen där, sen har jag sommarlov, :D jippie.. sen ska jag vara ledig och sova en skvätt längre, men sen ska det nog börjas jobba D: måste ju haa pengar ååå =)

Du är kul du din fjant, jag vet inte vad det är med dig, men någe är det, någe speciellt så får mig att le när jag tittar på dig, du är så vacker så man tröttnar aldrig på att titt på dig,

Ååhåå vad jag hoppas nu att jag och Tettis får en långhelj med pojkarna ute i skogen, höhöhö, ååå det skulle vara super kul vill jag lova D: *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0