Avesta,pappa och äventyr


I morse vid kvart i 10 så drog jag ner till avesta för att träffa min älskade pappa,vi var och lämnade in brorsan dator, vaaa och fixade med min lur, och sen bjöd papps på fika på i plus, mysigt vaaa det, tycker om att spendera tid med min pappa <3 sen var jag iväg på ett eget lite äventyr helt sj men jag fixade så klart efter lite prat så..

sen drog jag hem till stor staden igen och hem till bästa Ia, där det vart kaffe i vanlig ordning. =) sen drog vi viadre till en klass kompis för att gå igenom grupparbetet som vi ska få ihop i morgon,, haha aa det ska bli spännanade och se hur det här ska gå. haha..

Nej nu blire kaffe och hel del pluggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0