Då har Tettis

då har Tettis åkt hem och jag har fått i mig en macka, och nu blire duschen och sen lägga sig i sängen och glo på tv och göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt och sen efter det blire att sova, trött som en sne gnu. huaa inte bra bra, men har då haft en super bra dag i dag, har ju träffat världens bästa pappa <3 så inte klagar jag på hää och sen då har jag ju träffat världens bästa Tettis,, weho.. <3

Åååååå jag har bestämt mig, det där behövdes för att jag skulle komma på vad jag ville, och det känns då så sjukt bra vill jag lova, aaavisst. =)

Jag tycker om dig
Jag tycker om dig



Kommentarer
Postat av: Paulvilje

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-01-14 @ 15:10:48
URL: http://paulvilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0