Lägger ner


Då har jag pluggat konstant hela dagen sen jag kom hem från skolan vid 2 tiden, och när man ändå inte fattar vad man läser och ännu mindre av det man skriver och allt bara trasslar ihop sig, det är välle då så man kanske borde lägga ner pluggandet för i dag och söva en skvätt, och taa tag i pluggandet i mön igen, hää låter som en kanon bra idee det vill jag lova.aaavisst. haha Nej nu ska det donas innan jag kan lägga mig i sängen och besöka John blund en skvätt. Natt Natt

Din närvaro får mig att må som en kung, medans din frånvaro får mig deppig, varje dag utan dig så saknar jag dig som en tok, med dig vid min sida känner jag mig som mästaren, jag tycker om dig så galet mycket så det går inte att förklara med ord. Du är fantastisk och helt underbar. *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0