Lördag kväll


Int skrivit på några dagar, haft fullt,, jajjamensan,, i går var jag ner till Avesta med bästa Ia och shoppade eller aaa hon shoppade och jag hittade inge, =) sen lunchade vi med bästa Tettis och Satu, mmnice. jajjamen. =)

Sen i går kväll så var jag ner till Avesta med bästa Tettis för att en vän hade fyllt år, jaa jisses jaa, tror tammefan att det var ett barnkalas vi hamnade på. haha fjantigt, och sen vart det krogen, trist kväll som tusan vaaa det i går vill jag lova..

Sen i dag har jag vart chafför åt mamma och bror, oh i mellan där har jag spenderat min dag/kväll ihop med bästa Ia, ojj ojj vilken härlig tjej. =)

och nu sitter jag i sängen och glor film och har det mys för mig sj :D

Ojj av alla människor på jorden så är det han,, han som är kompis med han,, haha snurrigt är det vill jag då lova, hur ska jag betee mig nu då,,hmm skitans ååå lite täää. men aaa häää löser då sig som allt annat vill jag lova :D haha..

Och dig saknar jag då som en dåre vill jag lova,, önska du va här, här breve mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0