Det måste inte blir så


Jag tycker
om dig lilla vän, jag trivs med att vara med dig, jag kan vara mig sj, och du tycker om mig för den jag ÄR, och du är en kul prick som jag verkligen tycker om att vara med, kan prata om precis allt, finns inget som jag inte skulle kunna berätta för dig, jag litar dig till 110, vi har alltid sjukt kul ihop, vi kan skratta tårarna rinner, så man får träningsvärk i magen, man nästan dör, vi kan ligga och prata om allt mellan himmel och jord och tiden bara rinner iväg, vi trivs med att vara med varandra, så varför ska vi göra något som vi egentligen inte vill, INGEN av oss vill ju det.



DET KOMMER BLI KANON BRA TILL SLUT...!




Kommentarer
Postat av: Elina

Hm ok :/

2010-03-16 @ 07:50:52
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0