nu satans


vad är det för fel på folket i denna värld.. Jag är smal, har alltid vart smal och kommer för alltid att vara smal. Sluta gnäll på att jag måste äta upp mig, det är välle jag som ska trivas med min kropp eller är det alla som ska stå och glo på mig, är det dom som ska vara nöjda kanske... och sen hur mycket jag äter och inte äter det ska välle alla skita fullständigt i, och de är faaan klart jag äter annars skulle jag välle inte må bra eller,
Är du så avis så gör nått åt DIN kropp i stället för att gnäll på mig, titta över din egna livsstil i stället för att gnälla.
Är det nått som kan reta mig och göra så min stubin brinner upp fort så är det just det här om MIN kropp och om hur mycket jag äter och inte äter..

Lägg energin på nått som är kul och som ni får ut något av i stället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0