Onsdag


Och i morse knatade jag till lilla tunnen för att möta bästa Ia för att sen knata hem till en klass kompis för att sätta ihop det sista av grupparbetet. hmm aaa jag vart nog inte riktigt nöjd men.. Sen drog jag och Ia på kingen och käkade lunch Oo jisses vad gött det är där =) sen hem till henne och drassa igång kaffedryggaren..

Sen hem igen och träffa pappa, han var förbi med brorsans dator, lämnade in den igår och i dag är den tillbaka och lagad haha snacka om snabba pojkar. Sen vart det kaffe och deklarations prat och vi räknade och grejjade, och jag har kanske bestämt mig för en lur nu men aaa jag ska fundera en skvätt täää..
och nu har pappa precis åkt hem och jag sitter här och dricker kaffe och kollar runt. spännanade nej nej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0