Söndag


Och jag sitter i soffan och det snöar som bara tusan ute hua inte tusan vill jag haa någe mer snö eller :( tur man kan hålla sig inne =) Vart inge äventyr idag så jag sitter i soffan och pluggar och dricker kaffe =)
Precis talat klart i luren :P Jisses du är bra knas du, haha, det är då alltid lika roligt att prata med dig,, kom hem, miss you.

You are so terribly important to me. With you at my side, I feel that the champion,You are the funniest, the most beautiful and the finest man I ever met. I love the wonderful when I am with you. Your presence makes me feel good as a King, while making your absence makes me sad and Belem, directly from my steals I am still in love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0