torsdag


Vart i skolan i dag och redovisat grupparbetet aaa det gick ju braaa men int vaa jag nöjd eller, hm skitans. Men det har vart en kul dag i skolan vill jag lova, och ett studiebesök har vi gjort åå, och det var då skit tråkigt, haha. Med andra ord det har vart en trökig dag i skolan..förutom rasterna, haha.

Sen kvällen har jag spenderat ihop med bästa Ia, vi har färgat håret, druckit kaffe och snacka en massa skit, :D sen dök bästa Tettis upp åå =)
Nej nu blire en skvätt tv och sen sööva är trött som en sne gnu.

Händer i heljen då? Jo jag funderar starkt som tusan på det, skulle vara skönt som faan och framförallt kul.
Mmm tror nästa hää får bli så då nu på lördag jajjamensan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0