Avesta by night


Ojj vilken super kul kväll det vart i går,, jag och Tetta drog förbi donken och köpte oss kaffe och sen drog vi ner till avesta och var med ett så sjukt härligt gäng, jaa inte kan man säga att man har haft det tråkigt :) haha.Ååå jag sprang på min älskade bror oxå *micke* fint som faaan, sen talade jag med brorsan *stefan* i luren, haha.Sen var vi och käkade i natt på stället *jag vill ha min mat NU* haha.

 Sen vart det en tur till borlänge i natt oxå, men säg tusan vaa det bara att åka hem och lägga sig och söva, var så sjukt trött så jag hann nog inte mer än titta på kudden så sov jag :D *sköönt* Och nu är midsommar kvällen räddad oxå.. weho hoppas hää blir någe av det nu då. häää skulle vara sjukt kul :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0