Fredag

Sitter vid datorn och dricker kaffe och musikar och tankarna fladdrar i skallen på mig, hua det är inte så spännanade det här eller :). Men hää blir alltid bra när jag har fått en stund för mig sj och fått dona till alla dessa galna tankar hit och dit =) haha.. Ska snart ta och göra lite nytta, som att fylla på kaffet och sen sätta mig och plugga, få väl se hur hää går nu då. haha

Pratade nyss med min älskade pappa, hua ibland kan jag inte bara förstå att jag en dag kommer stå där ensam utan honom vid min sida, att jag en dag måste släppa taget, att det är jag som ska framstå som den starkaste och klara av det, när jag kommer vara den svagaste. Jag hoppas verkligen att den dagen är lååååångt borta. Han är min bästa vän, han vet allt om mig och lite till. Han är bäst.





Tack för ditt sms, och dina rader.



Kommentarer
Postat av: Elina

Hellu!

Jaooo skulle vi kunna ta. Bara å säga te när du kan

2010-05-15 @ 10:23:04
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0