ledig i dag men fullt upp


Onsdag och jag har haft en skvätt sovmorgon till typ halv 10 men sen var det bara att kliva upp och duscha och göra sig ordning för att sen träffa bästa pappa =) Jag har kört pappas nya volvo i dag, weho den går som en dröm, så härlig att styra. Vi tog en sväng till Borlänge och fixade med mitt internet, pappa shoppade, och sen bjöd han mig och bror på lunch,, mmgott =)

Sen hem och sätta igång med pluggandet, fy fan vilken uppgift, det har vart den svåraste hitills, ojj så jag svor över läraren i dag, haha =) men nu är iaf uppgiften gjord men jag kan int påstå att jag är nöjd med den direkt men men bara och lämna in skiten =)


Kommentarer
Postat av: Lauritstilde

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-06-16 @ 07:34:43
URL: http://lauritstilde.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0