Måndag kväll


Och jag är trött som aldrig förr, usch det tar på krafterna att gå upp kanon tidigt och sen göra så mye som möjligt under dagen, en hel del har jag då allt fått gjort åå vill jag lova :D jaaavisst,skolan, tvättat, städat, vart ute och gått, hjälpt mamma och och sen har jag fått i mig sallad oxå,, mmgott =) Och nu väntar ja på att sista tvätten ska bli klar så jag kan hänga den och sen lägga mig och sova =)

I can not stand still and pedaling, I'm here without you, but you are still in my memory,I like you, I dream about you all the time, it's just you and that's all I know, and I choose to go without you, so it will be difficult, but it will not take away my love And when the tear last fall, when all is said and done, it will be difficult, but it will never ever be able to take away my love for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0