söndag


Herre jösses vad veckorna går fort, men tur är juh det, kanske iaf =) haha. I dag har jag spenderat dagen tillsammans med bästa Tettis =) <3 vi har i vanlig ordning fått i oss en hel del med kaffe och sen knatade vi runt på marknaden, samma skit som vanligt =) sen har vi syndat, vi har käkat pizza :) mmgott.. Sen var vi hem till henne igen för att köra en ny omgång med kaffe =) fint vaaa det.. sen vart det en känsligt samtalsämne vi talade om världens absolut bästa Adam, jag funderar på att ha fest, och då tyckte vi att hää skulle vara kul om Adam kunde kika förbi och vara med en stund, och sen att man kunde få hans stora varma bamse kramar, saknar dig så otrolligt mycket älskade vän. Sen vart hää jobbigt jag vet nog inte riktigt alls jag, tur jag har min tettis jag kan tala med när jag själv inte begriper mig på mig själv och alla dessa jävla beslut man tar och ska ta i livet. Men det handlar om mig,ingen annan, det är jag som måste ta tag i det och våga, aaa det blir kanon bra =)

Sen hem och dricka ännu mer kaffe och gå igenom llite skrot som min mamma, kusin och bror hade fått ner från vinden,haha fan vad kul och hitta på en massa leksaker som man en gång i tiden har haft, haha det är nice.. Och alla mina Backstreet Boys saker jaa dom vet jag redan vem jag ska ge till,, haha, jag vet att han tycker om dom, men han vill bara inte erkänna det, hahaha

Och nu sitter jag i sängen och kikar runt och ska snart ta och dra täcket över huvet och sööva en skvätt kl ringer ju snart igen, och sen är det dax för praktik igen då,, fy jag vill inte alls dit :( sunk.. men men hoppas 3 veckor går fort nu då bara :D

Natt Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0