Tisdag kväll

Och jag har vart ledig i dag eller haft egna studier, så när jag vaknade i morse så hade min underbara sambo gjort morgon kaffe :)) sen drog vi ner till polisen för att kolla om dom kunde hjälpa mig med en skoluppgift om droger och klart dom kunde det :)) sen gjorde vi lite andra ärenden på stan jag och jonte :D Sen ut till pappa och dona lite sen hem, käka med jonte, svärmor och jontes lillebror :)) Och sen hem till bästa Malin på kaffe, och nu sitter jag och pluggar :))

Onsdag den 9/11-2010 och det är en skum dag, i dag har två ringt och jag har fått ett mail angående arbetsinterjuver haha, tror nästan att det är någon som sitter och driver med mig, haha.. men kul som tusan är det ju, glad :)) Så i morgon är det dax för första interjuvn, nervös men hää ska man nog vara ja tror :D

Sen i morse så talade jonte om att han talat med sin lärare så kursen om svetsningen han gjorde förra veckan, och dom vaa klara med röntgen och att det inte fanns några spår av smuts eller slagg i det han svetsade :D weho.. så nu är det bara nått som kallas bockning kvar, och blir det godkänt vilket det kommer att bli så har jonte ett certifikat på svetsning :D weho weho. Blir faktiskt STOLT över min Jonathan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0