Torsdag och jag har haft en underbar dag

Jag och min älskade pappa har spenderat dagen ihop i Borlänge i dag :)) Vi har käkat lunch med min ena bror *andreas* sen har jag och pappa gjort av med lite pengar,, har köpt saker hem och pappa köpt saker till sig själv :D Det har vart en hel myysig dag vill jag lova. <3 Sen åkte vi hem till min älskade mamma <3 och drack lite kafffe och talade lite skit :)) Och sen drog vi hem till staden Avesta igen och hem till min älskade jonte <3 Ååå skönt och vara hemma igen vill lova, man blir trött av att springa i en massa affärer en hel dag.. :)) Och nu har jag städat och donat lite och nu sitter jag och soffan och njuter av att ta det lungt och att få vara ledig i morgon igen :))

Och nu jag tror att jag ska ta och diska fastän jonte lovade att ta den så fort han kommer hem från sitt äventyr, men men aaa vi får se då om jag kan hålla mig i från köket och disken :)) höhöhö Man är ju en så kallad perfektionist men jag trivs med det vill jag lova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0