trött efter dagens bravader

Huaaa jag och pojken ligger och kollar på film, den är skit bra, :)) men jag har så svårt att hålla mig vaken är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna, hua funderar på om man skulle ta och gå och lägga sig i sin ny bäddade säng :D myyys. Men filmen är ju braa, hmm kanske kan lyckas hålla mig vaken tills den är slut för den är ju bra, och i morgon ska jag inte ställa någon klocka, sovmorgon blir det vill jag lova, och tusan den som ringer och väcker mig, höhöhö :))

För alltid du och jag hjärtat, det är dig jag vill vandra hand i hand med genom livet, det är med dig jag vill möta alla motgångar, det är med dig jag vill glädjas åt allt med, du är ljuset i mitt liv, det är du som gör mina dagar, det är du som gör mitt liv, du är mitt liv, och jag älskar dig av hela mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0