<3

till mig från min bara min :))

Och på tal om betydelsefull. Jag trodde aldrig jag skulle bli kär igen här i livet. och verkligen inte att jag skulle Älska den personen. Om du visste, vad du betyder för mig.
Att ha träffat dig var ödet. Hade jag inte följt med den kvällen med mina kompisar hade jag aldrig träffat dig. Du får mig att skratta, att må bra. Du är en otroligt bra människa. jag vill inte ens tänka tanken att vara utan dig. det skulle kännas som att förlora en arm. Du är mitt stöd, du är mkt av min glädje och framför allt, samtidigt en väldigt bra vän. fast du är mer än så.


Om jag bara kunde bevisa för jonte hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom genom att ge honom röda rosor så skulle det inte finnas en enda ros kvar, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0