älskade Jonte <3


Jag är fortfarande galet nykär i dig, du får mina fjärilar i magen att ta några extra varv, mitt hjärta slår för dig, varje morgon när jag vaknar upp breve dig så blir jag påmind över att du är det jag älskar, du är den jag vill dela alla mina dagar med. Varje gång du tittar mig i ögonen och säger jag älskar dig gumman, så blir jag varm i hela kroppen och mitt hjärta tar ett hopp och slår några extra slag, jag kan fortfarande bli knäsvag när du tar i mig och ska till och ge mig en puss, varje gång jag hör ditt skratt så blir jag så varm i hela kroppen av glädje, du får mina dagar att gå med en väldig fart, varje gång jag ska sova utan dig så blir sängen så stor och tomt, ingen som ligger breve och bökar, inget bröst att somna på, ingen arm att ligga på, ingen man kan pussa godnatt, ingen man kan säga godmorgon älskling till, att sova utan dig, är hemskt, ensamt och skit tråkigt, att ha dig breve sig ger mig en otrolig trygghet, du får mina dagar att lysa av glädje, jag älskar dig av hela mitt hjärta, och att få dela mina dagar tillsammans med en sån fin och underbar människa som du gör mitt liv värt att leva, att veta att du stöttar mig och finns där ger mig ännu mer kraft till att orka. Om du bara visste jonte hur mycket glädje du ger mig varje dag, du är inte bara min älskade pojkvän, du är min högra halva och min bästa vän, du är mitt allt, och inget ska få komma oss emellan. för alltid du&jag jag älskar av hela mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0