äntligen kväll

Mitt när jag står och målar så får jag ett sms av pojken min, han ville att jag skulle komma på stan så vi kunde köpa en dricka, han hade ju glömt sin plånbok hemma här, så hää va bara att knata in och byta om och bege sig på stan i reget, haha :D sen hem och igen och fortsätta med målandet, och för hoppningsvis så är sängen klar nu, men det får pojken kolla i morgon :)) och nu precis duscha och nu sängen och gosa med min älskade pojke <3 sen sova klockan ringer ju snart igen, phu.

Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

2010-10-28 @ 11:04:16
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0