onsdag den 20/10

Och jag ska ta och slänga mig i duschen och sen dra i väg till tandläkaren för en undersökning, och sen vidare till praktiken =)) Sen när jag slutat ska jag hem och måla, städa och plugga, kul när man har mycket att göra =))

Jag tänker på dig/er hela tiden, jag önska jag kunna vara hos dig eller göra något, du kommer att klara det här du är stark, och av det här kommer du bli ännu starkare, jag kommer finnas vid din sida, för alltid kommer jag stå där, jag kommer göra allt för att du ska klara dig igenom motgångarna i livet, finns här för dig, längtar tills du kommer hem och jag får krama om dig bejbi, jag älskar dig av hela mitt hjärta, för alltid du och jag  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0