pluggar och dricker kaffe


Jaaaa så ser då min dag ut just nu, hejjåhååå mye att plugga är det oxå, urk snart ser jag dubbelt av allt som står i boken, haha.. Men jag ska nog snart ta bege mig ner till bror min och hämta hans bil och en massa kartonger, så man kan börja plocka ner sakerna snart D: Fint hää, nu längtar jag som tusan att dagen ska komma, att få komma närmare mina bröder min far min syster att få komma närmare Malin så vi kan umgås lika mye igen, och framför allt att jag och pojken ska få VÅRAT :D we we we :D Spännanade som tusan ska detta bli, och i morgon är det dax för pojken, och på torsdag är det min tur, jippi, jag ska hålla tummarna i morgon för hans skull, och jag hoppas dom säger JAAAAA :P

Jonte - jag älskar dig <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0